سه شنبه, 19 بهمن 1400 ساعت 06:51

نحوه اسکرین شات در تبلت ایسر

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نحوه اسکرین شات در تبلت ایسر

گرفتن اسکرین شات در تبلت ایسر ضروری است زیرا به کاربران امکان می دهد صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند، یک پست خاص را ذخیره کنند، یک دستاورد مهم مانند بازی و بسیاری موارد دیگر را ثبت کنند. در واقع روش‌های مختلفی برای گرفتن اسکرین شات در تبلت ایسر وجود دارد، و برخی از روش‌های قابل اعتماد در ادامه این پست نشان داده می‌شوند.

   آنچه در این مقاله می خوانیم :

 

 اسکرین شات با برنامه Apowersoft Screenshot

برنامه Apowersoft Screenshot یک برنامه اسکرین شات رایگان سبک وزن برای کاربران اندروید است. با استفاده از این برنامه، شما می توانید هر چیزی را در تبلت ایسر، از جمله یک منطقه خاص، محتوای قابل مشاهده، حتی یک صفحه وب کامل را در مرورگر داخلی آن ضبط کنید. پس از گرفتن اسکرین شات، می توانید انتخاب کنید که آن را در ویرایشگر تصویر این برنامه بارگیری کنید. با این ویرایشگر تصویر، می توانید یک تصویر را برش داده و آن را با خطوط، فلش ها و متن علامت گذاری کنید. آپلود و اشتراک گذاری فوری نیز در این ویرایشگر تصویر موجود است.

مراحل زیر را دنبال کنید تا نحوه ایجاد اسکرین شات از صفحه وب با این برنامه را بیاموزید.

  • این برنامه را دانلود و بر روی تبلت ایسر خود نصب کنید.
  • برنامه را باز کنید و با مرورگر وب داخلی آن به وب سایتی بروید.
  • روی نماد دوربین آبی رنگ در پایین سمت راست صفحه وب کلیک کنید. سه گزینه اسکرین شات برای انتخاب شما ظاهر می شود. بالاترین مورد برای اسکرین شات منطقه ای، وسط برای اسکرین شات کامل صفحه وب و آخرین مورد برای محتوای قابل مشاهده روی صفحه است. برای مثال آخرین دکمه را در نظر بگیرید. با فشار دادن آن، اسکرین شات محتویات قابل مشاهده بلافاصله در ویرایشگر تصویر بارگذاری می شود.
  • سپس می توانید اسکرین شات را با گزینه های طراحی در پایین حاشیه نویسی کنید.
  • پس از اتمام ویرایش، می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه‌های “Done” > “Save” در سمت چپ بالای صفحه، اسکرین‌شات را در گوشی خود ذخیره کنید. یا، می‌توانید با فشار دادن دکمه‌های “Done” > “Upload" آن را در فضای ابری آزاد ذخیره کنید.

 

اسکرین شات در تبلت ایسر با استفاده از کلید ترکیبی

راحت‌ترین راه برای گرفتن اسکرین شات در تبلت ایسر، استفاده از عملکرد تصویربرداری داخلی دستگاه است که با فشار دادن کلیدهای ترکیبی فعال می‌شود. بر خلاف سایر تبلت های اندرویدی، تبلت ایسر عملکرد اسکرین شات متفاوتی دارد. اگر دوست دارید از Acer Iconia در حالت افقی اسکرین شات بگیرید، می توانید همزمان دکمه "Volume down" و "Power" را برای چند ثانیه فشار داده و نگه دارید. در حالت پرتره، کاربران باید همزمان دکمه «افزایش صدا» و «روشن/خاموش» را فشار داده و نگه دارند. پس از گرفتن یک اسکرین شات، یک انیمیشن صفحه نمایش داده می شود. برای مدیریت اسکرین شات گرفته شده با این روش، کافی است به برنامه “Photo Gallery” رفته و به دنبال پوشه “Screenshots” که به صورت پیش فرض همراه دستگاه شما ارائه می شود، بگردید.

 متأسفانه، این روش پیش‌فرض در گرفتن اسکرین شات نیز دارای اشکالاتی است. یکی از آنها این است که فقط تصویربرداری از صفحه نمایش را ارائه می دهد و عملکردهای حاشیه نویسی و اشتراک گذاری تصویر را ندارد.

 

استفاده از  No Root Screenshot It

راه دیگری برای نحوه گرفتن اسکرین شات در تبلت ایسر استفاده از برنامه ای مانند No  Root Screenshot It  است. با پرداخت می توانید این برنامه را از پلی استور دریافت کنید. این ابزار به کاربران این امکان را می دهد که از هر چیزی از صفحه نمایش تبلت ایسر خود اسکرین شات بگیرند، تصاویر را حاشیه نویسی کنند و تصویر را در فرمت های مختلف ذخیره کنند. به علاوه، این ابزار همچنین دارای ویژگی های ماشه ای متعدد در گرفتن اسکرین شات است و عملکرد اشتراک گذاری نیز در دسترس است. یکی دیگر از خوبی های این برنامه این است که به غیر از تبلت های ایسر روی همه انواع دستگاه ها کار می کند.

در اینجا مراحل گرفتن اسکرین شات با این ابزار آورده شده است.

 

  • Screenshot Enabler را روی رایانه خود نصب کنید.
  • سپس، دستگاه خود را از طریق کابل USB به رایانه خود متصل کنید، سپس Screenshot Enabler  را باز کنید.
  • پس از آن، روی " Enable screenshot it" کلیک کنید و منتظر بمانید تا این فرآیند کامل شود.
  • سپس پس از فعال شدن ابزار صفحه نمایش در تبلت ایسر دستگاه خود را جدا کنید.
  • برای گرفتن اسکرین شات، کافیست به قسمتی که باید عکس بگیرید بروید.
  • روی « Take Screenshot» کلیک کنید و یک پیش‌نمایش به همراه گزینه‌های  Crop” , “Share”, و  “Save”.نشان داده می‌شود.
  • پس از کلیک بر روی دکمه " Save "، عکس فوری گرفته شده در پوشه "Screenshots" واقع در گالری عکس ذخیره می شود.

 

این یک برنامه عالی برای استفاده است، با این حال، سرویس آن رایگان نیست. به علاوه، تنظیمات زیادی وجود دارد که باید قبل از اینکه بتوانید از برنامه استفاده کنید، انجام دهید.

 

چگونه اسکرین شات های تبلت ایسر را به صورت آنلاین به اشتراک بگذاریم؟

اینها راه های مطمئنی برای نحوه گرفتن اسکرین شات در تبلت ایسر هستند. با این حال، مواقعی وجود دارد که باید بلافاصله پس از گرفتن اسکرین شات آن را به اشتراک بگذارید. و سریعترین راه برای انجام آن استفاده از یک برنامه برجسته به نام Free image Uploader است. این برنامه قادر است تصویر را از تبلت ایسر شما به راحتی و بدون نصب هیچ برنامه ای در دستگاه شما آپلود کند. علاوه بر آپلود عکس گرفته شده، می توانید از این ابزار برای به اشتراک گذاری تصویر با استفاده از کدهای مختلف تعبیه شده و در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

در اینجا مراحل آپلود تصویر با این ابزار آورده شده است.

  • از آنجایی که این برنامه فوق به راحتی قابل استفاده است، می توانید به سادگی روی « Browse and Upload images » کلیک کنید.
  • پنجره دیگری ظاهر می شود، اکنون تصویری را که می خواهید آپلود کنید انتخاب کنید و سپس آن را باز کنید.
  • یک لحظه صبر کنید تا فرآیند آپلود کامل شود.
  • چندین لینک تصویر و دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی ارائه می شود، از اینجا می توانید تصویر خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.
خواندن 506 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 19 بهمن 1400 ساعت 06:56

نظر دادن

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی ایسر می‌باشد.