تعمیر قاب لپ تاپ ایسر

بروز هرگونه مشکلی برای لپ تاپ از نگرانی هایی است که برای دارندگان این سیستم های ارزشمند رخ می دهد.  ممکن است برای هرکسی این اتفاق رخ دهد که در حین جابجایی، لپ تاپ دچار ضربه و آسیب دیدگی شود. اگر خوش شانس باشید، این ضربه ها تنها منجر به آسیب دیدن قاب لپ تاپ می شود و سیستم اصلی دچار مشکل نمی شود. این پوشش محافظ از جهات مختلف برای دارنده لپ تاپ اهمیت دارد. حفظ زیبایی لپ تاپ، جلوگیری از وارد شدن صدمات فیزیکی و ورود گرد و غبار به قطعات حساس از جمله کاربرد های قاب لپ تاپ است.

  

اگر قاب لپ تاپ دچار آسیب دیدگی شود، ممکن است توان محافظت در برابر آسیب های بعدی را نداشته باشد. در این صورت هرگونه ضربه کوچکی منجر به آسیب به قطعات لپ تاپ و افت کارایی سیستم خواهد شد. از این رو باید در اولین فرصت نسبت به تعمیر آن اقدام کرد. در این مواقع می بایستی از افرادی کمک بگیریم که بتوانند با مهارت خود مشکل پیش آمده را حل کنند. برای تعمیر قاب لپ تاپ ایسر می توانید به نمایندگی لپ تاپ ایسر مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنید. تعمیر قاب لپ تاپ از جمله اقداماتی است که توسط تعمیرکاران ما انجام می شود. همکاران ما در این شعبه آسیب دیدگی را ترمیم و درصورت شدت بالای آسیب دیدگی، قاب را بطور کامل تعویض می کنند و لپ تاپ را با ظاهری نو و آراسته تحویل شما می دهند.

 

تعمیر قاب لپ تاپ ایسر 

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ ایسر

امروزه با توجه به تحریم های موجود، یافتن قطعات اورجینال و قاب های لپ تاپ ایسر به سختی ممکن است. از این رو برای تعمیر قاب لپ تاپ نمی توان به هر تعمیرکاری اعتماد کرد. ممکن است آسیب دیدگی قاب لپ تاپ به حدی باشد که نیاز به تعویض داشته باشد. در این شرایط و در صورت نداشتن قاب مشابه قاب اصلی لپ تاپ شما، باید اتلاف وقت و درگیری های بعدی را پذیرا باشید. مرکز سخت افزار ایران این نگرانی ها را از مشتری دور می کند و اعلام می دارد، توانایی تعمیر قاب لپ تاپ ایسر بصورت کامل و حرفه ای و یا تعویض قاب را خواهد داشت. شکستگی یا ترک خوردگی صفحه نمایشگر لپ تاپ دیگر مشکل گریبان گیر برخی دارندگان لپ تاپ است. اگر صفحه نمایشگر لپ تاپ دچار ترک یا خش خوردگی باشد، متخصصان با دقت و حساسیت تمام این ایرادها را برطرف می کنند.

 

تعمیر لولای لپ تاپ

آیا شما هم از این دسته افرادی هستید که با هر بار باز و بسته کردن درب لپ تاپ خود صداهای نا هنجار و غیر عادی می شنوید؟ آیا برای رفع این ایراد فکری کرده اید؟ تولید کنندگان لپ تاپ، نسخه های امروزی را در طرح های بسیار نازک تر و سبک تر طراحی کرده اند. که این خود احتمال آسیب دیدن قاب و به ویژه قسمت لولای آن را افزایش می دهد.

 

درصورت آسیب دیدن لولای لپ تاپ، در باز و بسته کردن درب لپ تاپ دچار مشکل خواهید شد و معمولا صداهای غیر معمولی از لپ تاپ خواهید شنید که ناشی از لولاست. این ایراد در صورت شدید تر شدن منجر به آسیب رساندن به کابل اتصال نمایشگر و پایه می شود. کاری که در این مواقع توسط تعمیرکار انجام می شود، جدا کردن لولا و بررسی مشکل احتمالی است.

 

اگر بر روی بدنه لپ تاپ خود شکاف کوچکی می بینید، می توانید با استفاده از روش های ساده اما کاربردی، آن را تعمیر کنید. یکی از این روش ها استفاده از چسب Plast-aid است. البته مطمئننا چسب های متعددی وجود دارند که می توانید برای تعمیر خانگی بدنه لپ تاپ از آن استفاده کنید. اما اگر به ظاهر لپ تاپ خود اهمیت می دهید و یا آسیب دیدگی آن بیشتر از این حرف هاست، حتما با تعمیرکاران حرفه ای ارتباط بگیرید.

 

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر

خدماتی که نمایندگی ایسر برای تعمیر قاب لپ تاپ ایسر انجام می دهد، تعمیر و یا تعویض لولا است. خبر خوشحال کننده برای دارندگان لپ تاپ ایسر این که تمامی تعمیرات لپ تاپ ایسر در نمایندگی ایسر بسته به نوع محصول، همراه با ضمانت است و در صورت نیاز مجدد به تعمیر لپ تاپ، مشتریان می توانند از شرایط خدمات ضمانت استفاده کنند. همراهان عزیز می توانند با مراجعه حضوری یا ارسال کالای خود به شعب نمایندگی ایسر، از مجموعه خدمات این نمایندگی ها بهره مند شوند.  خدمات نرم افزاری و سخت افزاری به صورت دقیق و با رعایت اصول اخلاقی و حفظ امانت در این نمایندگی به دست مهندسین توانمند تعمیرات لپ تاپ انجام می شود.

 

تعمیر قاب انواع لپ تاپ ایسر

  • قاب لپ تاپ ایسر v3 571g
  • قاب لپ تاپ acer 5741
  • Acer e5 575g قاب
  • قاب لپ تاپ ایسر 4741g

 

کپی برداری از مطالب سایت مجاز نمی باشد. کليه حقوق اين سايت متعلق به نمایندگی رسمی ایسر می‌باشد.